MRP

Lamper i samarbejde med Paper Paste Living

16 ens lampeskærme forvandet til 16 unikke redesign - et samarbejde med DSDH og Paper Paste Living
I et samarbejde mellem DSDH og Paper Paste Living fik eleverne på Møbel, Rum og Produktdesign til opgave et designe en ny lampe ud fra den lampeskærm, som Paper Paste Living står bag designet af.
Lampen er lavet af genanvendt papir, og der var derfor ubesværet for eleverne at kaste sig over lampeskærmene og at bruge materialet til at få helt nye udtryk frem i lamperne. Der blev arbejdet med at skabe nye former, derudover var der nogle elever, som også tilføjede nye materialer til lampeskærmen.
De nye lamper blev hængt frem i laden og præsenteret for resten af højskolen på fredagsudstillingen. En imponerende udstilling og meget udtryk i hver enkelt lampe.
Underviser Laura vejleder eleverne gennem startfasen af opgaven.
Der arbejdes på lamperne. Materiale bliver tilføjet og former ændres.
Det er tid til opsætning af lamperne i laden, så de er klar til udstillingen.
Der kommer styr på de sidste detaljer til udstillingen.
Så er der lys i lamperne.
Hele skolen er samlet for til fredagsudstillingen.
Utrolig mange forskellige lamper.
Efterfølgende blev alle lamperne fotograferet.