MRP

Tiny house – continued

Projekt Tiny House startede i efteråret, hvor det daværende elevhold byggede rammen for huset. Nu har eleverne på MRP ført projektet videre.

Eleverne blev inddelt i forskellige grupper med ansvar for forskellige dele af huset. Først havde de én uges forberedelse, hvor de besluttede sig for husets design. Her byggede de modeller af huset, målte op, beregnede og testede materialer. Ugen efter gik byggearbejdet så igang. Der blev bygget både indvendigt, udvendigt og oven på huset på samme tid.
Det gode samarbejde blandt eleverne gav tydelige resultater, og til fredagens udstilling havde huset gennemgået en stor forvandling.
Tiny House står endnu ikke helt færdig, måske bliver det et tredje elevhold, der får lov at følge projektet til dørs og indvie det. Lige nu er planen, at Tiny House bliver et gæsteværelse eller et elevværelse.

En model af huset hjælper eleverne til at planlægge byggearbejdet.
Materiale til facaden bliver forberedt.
Og der saves til.
Facaden bliver monteret.
Huset beklædes også indvendigt.
Vinduer gøres klar.
Montering af tagpap.
Godt arbejde!
Til Fredagsudstilling blev det hårde arbejde vist frem.
Og der blev nydt en velfortjent fyraftensøl.