DSDH

Visuel Kommunikation laver walk-in postcards

Det er næsten, som at være der selv, når man træder ind i de 3D walk-in postkort, som Visuel Kommunikation har lavet.

Vi rejser for at leve – og for at opleve noget andet end den hverdag, vi kender alt for godt. Men tiderne ændrer sig, og snart kan vi ikke bare rejse til den anden side af jorden, når vi trænger til forandring.

Derfor skulle elever fra Visuel Kommunikation designe et 3D walk-in postkort fra en lokal lokalitet, som samtidig skulle give brugeren/turisten muligheden for at opleve noget ud over det sædvanlige.

Eleverne begyndte med at skrive en historie ud fra ét ord, som skulle lede deres historie på vej. Historien skulle dog ikke bare have en handling, der blev fortalt a-z, men beskrive en absurd, fantasifuld eller poetisk situation. Det blev til postkort, som turisten kunne træde ind i, og opleve en tur i vaskemaskinens tromle og en bi- og blomsterhave.

Ta' en tur på 30 grader i tromlen.
Projektet blev afsluttet med fælles fotosession.